بهترین نرم افزارهای ERP برای به حداکثر رساندن کارایی کسب و کارها

1402/11/05
97 بازدید
بهترین نرم افزار ERP برای به حداکثر رساندن کارایی کسب و کار

ERP چیست؟

تعریف برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)

برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به نوعی نرم افزار اشاره دارد که سازمان ها برای مدیریت فعالیت های تجاری روزمره مانند حسابداری، تدارکات، مدیریت پروژه، مدیریت ریسک و انطباق، و عملیات زنجیره تامین استفاده می کنند. مجموعه کامل ERP همچنین شامل مدیریت عملکرد سازمانی، نرم افزاری است که به برنامه ریزی، بودجه، پیش بینی و گزارش نتایج مالی سازمان کمک می کند.

سیستم های ERP بسیاری از فرآیندهای تجاری را به هم متصل می کنند و جریان داده ها را بین آنها امکان پذیر می کنند. سیستم‌های ERP با جمع‌آوری داده‌های تراکنشی مشترک یک سازمان از منابع متعدد، تکثیر داده‌ها را حذف می‌کنند و یکپارچگی داده‌ها را با یک منبع معتبر ارائه می‌کنند.

امروزه سیستم های ERP برای مدیریت هزاران کسب و کار در هر اندازه و در همه صنایع بسیار حیاتی هستند. برای این شرکت ها، ERP به اندازه برقی که چراغ‌ها را روشن نگه می دارد ضروری است.

سیستم ERP چیست؟

چگونه این راه حل‌ها می توانند فعالیت‌های تجاری روزانه سازمان‌ها مانند حسابداری، امور مالی، تدارکات، مدیریت پروژه، زنجیره تامین و تولید را مدیریت کنند.

سیستم‌های برنامه‌ریزی منابع سازمانی، پلتفرم‌های کامل و یکپارچه‌ای هستند، چه در محل یا در فضای ابری، که تمام جنبه‌های یک تجارت مبتنی بر تولید یا توزیع را مدیریت می‌کنند. علاوه بر این، سیستم‌های ERP از تمامی جنبه‌های مدیریت مالی، منابع انسانی، مدیریت زنجیره تامین و تولید با عملکرد اصلی حسابداری شما پشتیبانی می‌کنند.

سیستم های ERP همچنین با ردیابی تمام جنبه‌های تولید، تدارکات و مالی شفافیت را در فرآیند کسب و کار کامل شما فراهم می کنند. این سیستم‌های یکپارچه به‌ عنوان هسته مرکزی کسب‌وکار برای گردش کار و داده‌‌ها عمل می‌کنند و به بخش‌های مختلف اجازه دسترسی می‌دهند.

سیستم‌ها و نرم‌افزارهای ERP از عملکردهای متعدد در سراسر سازمان، مشاغل متوسط ​​یا کوچک پشتیبانی می‌کنند، از جمله سفارشی‌سازی‌ها برای صنعت شما.

تفاوت بین ERP و یک نرم‌افزار مالی چیست؟

اگرچه اصطلاح “مالی” اغلب هنگام توصیف نرم افزار ERP استفاده می شود، اما امور مالی و ERP یکسان نیستند. Financials به زیر مجموعه ای از ماژول ها در ERP اشاره دارد.

امور مالی وظایف تجاری مربوط به بخش مالی یک سازمان است و شامل واحدهایی برای حسابداری مالی، حسابداری فرعی، مرکز حسابداری، پرداختنی‌ها و دریافتنی‌ها، مدیریت درآمد، صورتحساب، کمک های مالی، مدیریت هزینه، مدیریت پروژه، مدیریت دارایی، حسابداری سرمایه گذاری مشترک، و مجموعه ها است.

نرم افزار مالی از قابلیت های گزارش دهی و تحلیلی برای انطباق با الزامات گزارشگری نهادهای حاکم، مانند بنیاد استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی ( IFRS )، هیئت استانداردهای حسابداری مالی (FASB) برای اصول پذیرفته شده حسابداری در ایالات متحده (GAAP) استفاده می کند. همچنین برای کشورهای دیگر (به عنوان مثال HGB در آلمان و PCG در فرانسه).

برای سازمان‌های عمومی، نرم‌افزار مالی باید بتواند صورت‌های مالی دوره‌ای را برای تنظیم‌کننده‌های حاکم، مانند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ( با گزارش‌هایی مانند سه ماهه 10-Q و سالانه 10-K)، اوراق بهادار و بازارهای اروپا تولید کند. مرجع ( ESMA ) و دیگران. برای این نوع گزارش های مالی از ابزار گزارشگری روایتی استفاده می شود. شخصی که در نهایت مسئول امور مالی است، مدیر مالی است.

در حالی که امور مالی یک حوزه از تجارت را مدیریت می‌کند، ERP طیف گسترده ای از فرآیندهای تجاری از جمله امور مالی را در بر می گیرد. نرم افزار ERP می تواند شامل قابلیت هایی برای تدارکات باشد . مدیریت زنجیره تامین، موجودی، تولید، نگهداری، مدیریت سفارش، مدیریت پروژه، تدارکات، مدیریت چرخه عمر محصول، مدیریت ریسک ، مدیریت عملکرد سازمانی (EPM)، مدیریت منابع انسانی/سرمایه انسانی باشد.

ERP همچنین برای ایجاد دیدگاه های جامع از مشتریان، از جمله راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری ( CRM ) با برنامه های کاربردی front-office ادغام می شود. علاوه بر این، برنامه های کاربردی ERP مبتنی بر ابر اغلب با فناوری های نسل بعدی مانند اینترنت اشیا (IoT)، بلاک‌چین، هوش‌مصنوعی، یادگیری ماشین و دستیارهای دیجیتال تعبیه شده اند. این فناوری‌های پیشرفته، داده‌ها و قابلیت‌هایی را ارائه می‌کنند که نه تنها بسیاری از عملکردهای سنتی ERP را افزایش می‌دهند بلکه آنها فرصت های جدیدی را برای افزایش کارایی، خدمات جدید و بینش عمیق تر در سراسر یک شرکت ایجاد می کنند. از آنجایی که سیستم های ERP در سراسر یک سازمان جامع هستند، مدیریت آنها اغلب شامل مشارکت با CFO و همچنین CIO، COO و سایر رهبران اجرایی کلیدی است.

برنامه های کاربردی ERP مبتنی بر ابر اغلب با فناوری های نسل بعدی، مانند اینترنت اشیا ( IoT) تعبیه شده اند. )، بلاک چین، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و دستیارهای دیجیتال تعبیه شده اند.

اصول ERP

سیستم های ERP حول یک ساختار داده تعریف شده واحد طراحی می شوند که معمولاً دارای یک پایگاه داده مشترک است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات مورد استفاده در سراسر سازمان عادی و بر اساس تعاریف مشترک و تجربیات کاربر است. سپس این ساختارهای اصلی با فرآیندهای کسب‌وکار که توسط جریان‌های کاری در بخش‌های تجاری (مانند امور مالی، منابع انسانی، مهندسی، بازاریابی، و عملیات)، سیستم‌ها و افرادی که از آنها استفاده می‌کنند، به هم متصل می‌شوند. به زبان ساده، ERP وسیله ای برای ادغام افراد، فرآیندها و فناوری ها در یک شرکت مدرن است.

به عنوان مثال: شرکتی را در نظر بگیرید که با تهیه قطعات و متریال از چندین تامین کننده، خودرو می‌سازد. می‌تواند از یک سیستم ERP برای ردیابی درخواست و خرید این کالاها استفاده کند و اطمینان حاصل کند که هر جزء در کل فرآیند خرید تا پرداخت از داده‌های یکنواخت و تمیز مرتبط با گردش کار سازمانی، فرآیندهای تجاری، گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل استفاده می‌کند.

هنگامی که ERP به درستی در این شرکت خودروسازی مستقر می شود، یک جزء، به عنوان مثال، “لنت ترمز جلو” به طور یکنواخت با نام قطعه، اندازه، مواد، منبع، شماره قطعه، شماره قطعه تامین کننده، شماره سریال، هزینه و مشخصات مشخص می شود، همراه با انبوهی از موارد توصیفی و داده محور دیگر.

از آنجایی که داده‌ها رگ حیات هر شرکت مدرن است، ERP جمع آوری، سازماندهی، تجزیه و تحلیل و توزیع این اطلاعات را برای هر فرد و سیستمی که برای انجام بهترین نقش و مسئولیت خود به آن نیاز دارد، آسان تر می کند.

ERP همچنین تضمین می‌کند که این فیلدها و ویژگی‌های داده در حساب صحیح در دفتر کل شرکت جمع می‌شوند تا تمام هزینه‌ها به درستی ردیابی و نمایش داده شوند. اگر لنت های ترمز جلو در یک سیستم نرم افزاری (یا شاید مجموعه ای از صفحات گسترده) “ترمز جلو”، در سیستم دیگر “لنت ترمز” و در سیستم سوم “لنت جلو” نامیده می شدند، برای شرکت خودروسازی سخت خواهد بود. مشخص کنید که سالانه چقدر برای لنت ترمز جلو هزینه می شود و آیا باید تامین کننده را تغییر دهد یا برای قیمت گذاری بهتر مذاکره کند.

یک اصل کلیدی ERP، مجموعه مرکزی داده‌ها برای توزیع گسترده است. به جای چندین پایگاه داده مستقل با موجودی بی پایانی از صفحات گسترده جدا شده، سیستم های ERP نظم را به هرج و مرج می رسانند به طوری که همه کاربران از مدیر عامل تا کارمندان حساب های پرداختنی می توانند داده های یکسانی را که از طریق فرآیندهای مشترک به دست می آید ایجاد، ذخیره و استفاده کنند. با یک مخزن داده ایمن و متمرکز، همه افراد سازمان می توانند از صحیح، به روز بودن و کامل بودن داده ها مطمئن باشند. یکپارچگی داده ها برای هر وظیفه ای که در سراسر سازمان انجام می شود، از صورت مالی سه ماهه گرفته تا یک گزارش دریافتنی معوق، بدون تکیه بر صفحات گسترده مستعد خطا، تضمین می شود.

ارزش تجاری ERP

نادیده گرفتن تأثیر ERP در دنیای تجارت امروز غیرممکن است. از آنجایی که داده‌ها و فرآیندهای سازمانی در سیستم‌های ERP قرار می‌گیرند، کسب‌وکارها می‌توانند بخش‌های جداگانه را تراز کرده و گردش کار را بهبود بخشند، که در نتیجه صرفه‌جویی قابل توجهی را به دنبال دارد. نمونه هایی از مزایای خاص تجاری عبارتند از:

  • بینش تجاری بهبود یافته از اطلاعات بی‌درنگ تولید شده توسط گزارش‌ها
  • هزینه های عملیاتی کمتر از طریق فرآیندهای تجاری ساده و بهترین شیوه ها
  • همکاری پیشرفته از کاربرانی که داده‌ها را در قراردادها، درخواست‌ها و سفارش‌های خرید به اشتراک می‌گذارند
  • بهبود کارایی از طریق تجربه کاربری مشترک در بسیاری از عملکردهای تجاری و فرآیندهای تجاری کاملاً تعریف شده
  • زیرساخت های ثابت از دفتر پشتی تا دفتر اصلی، با تمام فعالیت های تجاری که ظاهر و احساس یکسانی دارند
  • نرخ پذیرش کاربر بالاتر از یک تجربه کاربری و طراحی مشترک
  • کاهش ریسک از طریق بهبود یکپارچگی داده ها و کنترل های مالی
  • کاهش هزینه های مدیریتی و عملیاتی از طریق سیستم های یکسان و یکپارچه

تاریخچه مختصری از ERP

از کارت های کاغذی تا دستگاه های تلفن همراه
تاریخچه ERP به بیش از 100 سال قبل باز می گردد. در سال 1913، مهندس فورد ویتمن هریس چیزی را توسعه داد که به عنوان مدل مقدار سفارش اقتصادی (EOQ) شناخته شد، یک سیستم تولید مبتنی بر کاغذ برای برنامه ریزی تولید. برای چندین دهه، EOQ استاندارد تولید بود. Toolmaker Black and Decker بازی را در سال 1964 تغییر داد، زمانی که اولین شرکتی بود که راه حل برنامه ریزی نیازهای مواد (MRP) را اتخاذ کرد که مفاهیم EOQ را با یک رایانه مرکزی ترکیب می کرد.

MRP استاندارد تولید باقی ماند تا زمانی که برنامه ریزی منابع تولید (به نام MRP II) در سال 1983 توسعه یافت. MRP II “ماژول ها” را به عنوان یک جزء معماری نرم افزار کلیدی و اجزای اصلی تولید یکپارچه از جمله خرید، صورتحساب مواد، زمان بندی و مدیریت قرارداد را نشان داد. برای اولین بار، وظایف مختلف تولید در یک سیستم مشترک ادغام شدند. MRP II همچنین چشم‌اندازی قانع‌کننده از اینکه چگونه سازمان‌ها می‌توانند از نرم‌افزار برای به اشتراک گذاشتن و یکپارچه‌سازی داده‌های سازمانی و افزایش کارایی عملیاتی با برنامه‌ریزی بهتر تولید، کاهش موجودی و ضایعات (ضایعات) کمتر استفاده کنند، ارائه کرد. همانطور که فناوری کامپیوتر در دهه های 1970 و 1980 تکامل یافت، مفاهیم مشابه MRP II برای مدیریت فعالیت های تجاری فراتر از تولید، شامل امور مالی، مدیریت ارتباط با مشتری، توسعه یافت. و داده های منابع انسانی تا سال 1990، تحلیلگران فناوری نامی برای این دسته جدید از نرم افزارهای مدیریت کسب و کار برنامه‌ریزی منابع سازمانی داشتند.

مدل‌های استقرار ERP: از نصب محلی تا فضای ابری

گذشته ERP: دهه 1990 تا هزاره جدید
از دهه 1990 تا آغاز قرن بیست و یکم، پذیرش ERP به سرعت رشد کرد. در عین حال هزینه های پیاده سازی یک سیستم ERP شروع به افزایش کرد. سخت افزار مورد نیاز برای اجرای نرم افزار معمولاً در محل شرکت و با ماشین های بزرگ در اتاق سرور بود. مجوزهای سخت افزاری و نرم افزاری هر دو نیاز به سرمایه گذاری داشتند و طی 5 تا 10 سال مستهلک شدند. علاوه بر این، سازمان‌ها تقریباً همیشه می‌خواستند سیستم‌های ERP خود را متناسب با نیازهای خاص خود سفارشی کنند، که مستلزم هزینه اضافی برای مشاوران نرم‌افزار و آموزش است.

در همین حین، فناوری ERP در حال تکامل بود تا اینترنت را با ویژگی‌ها و عملکردهای جدید مانند تجزیه و تحلیل تعبیه شده در بر بگیرد. با گذشت زمان، بسیاری از سازمان‌ها دریافتند که سیستم‌های ERP داخلی آنها نمی‌توانند با نیازهای امنیتی مدرن یا فناوری‌های نوظهور مانند گوشی‌های هوشمند سازگاری داشته باشند.

Cloud ERP – یک مدل تحویل ERP جدید

Software-as-a-service (SaaS)
وارد فضای ابری شوید. مخصوصاً نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SaaS)مدل تحویل برای ERP هنگامی که نرم افزار ERP به عنوان یک سرویس در فضای ابری ارائه می شود، به جای داخل اتاق سرور یک شرکت، روی شبکه ای از سرورهای راه دور اجرا می شود. ارائه‌دهنده ابر نرم‌افزار را چندین بار در سال اصلاح می‌کند، مدیریت می‌کند و به‌روزرسانی می‌کند. به جای ارتقای گران قیمت هر 5 تا 10 سال با یک سیستم داخلی. ابر می‌تواند هم هزینه‌های عملیاتی (OpEx) و هم هزینه‌های سرمایه (CapEx) را کاهش دهد، زیرا نیاز شرکت‌ها به خرید نرم‌افزار و سخت‌افزار یا استخدام کارکنان اضافی فناوری اطلاعات را از بین می‌برد. این منابع را می‌توان در فرصت‌های تجاری جدید سرمایه‌گذاری کرد و سازمان همیشه در مورد جدیدترین نرم‌افزار ERP به‌روز است. کارمندان می توانند تمرکز خود را از مدیریت IT به وظایف ارزش افزوده بیشتری مانند نوآوری و رشد تغییر دهند.

7 دلیل برای رفتن به یک راه حل ابری ERP

برای مشاغل در هر اندازه، از جمله سازمانی و کوچک تا متوسط، بازنشستگی سیستم‌های داخلی و انتقال یک‌باره به فضای ابری امکان‌پذیر نیست. یا حداقل، این کاری نیست که آنها در یک پنجره کوتاه توسعه راحت انجام دهند. در همین حال، ادامه تحصیل با یک ERP داخلی، نادیده گرفتن تمام مزایای برنامه ریزی منابع سازمانی به عنوان یک راه حل ابری، دیگر یک مسیر ایده آل نیست. چرا باید از برنامه های ابری برای جایگزینی یا تقویت سیستم داخلی خود استفاده کنید؟

1. به آسانی فناوری های جدید و در حال تحول SaaS را بپذیرید

فناوری‌های نسل بعدی، مانند هوش مصنوعی (AI)، به سیستم‌های مبتنی بر ابر کمک می‌کنند تا برخلاف سیستم قدیمی شما، به سرعت قابلیت‌های خود را بدون نیاز به به‌روزرسانی‌های دوره‌ای بهبود بخشند. اکنون، بدون هیچ ورودی اضافی یا جدیدی از کاربر نهایی، سیستم‌های ERP به طور مداوم مدیریت و استفاده از آنها را آسان‌تر می‌کنند.

2. ارزش سیستم ERP موجود خود را افزایش دهید

افزودن و ادغام نرم‌افزارهای قدیمی با برنامه‌های ابری می‌تواند وظایف مهم را تکمیل، تقویت و تکمیل کند. این رویکرد می‌تواند جان تازه‌ای به سیستم‌های ERP قدیمی بدهد و به کسب‌وکارها فرصتی عالی برای شروع به کارگیری قابلیت‌های ابری بدهد.

3. دسترسی به فناوری های جدید

یافتن برنامه‌های کاربردی ابری که مکمل ماژول‌های نرم‌افزار ERP قدیمی شما هستند، به شما امکان می‌دهد فورا از پیشرفت سریع فناوری‌های جدید و بهبود پارادایم‌های کاربر بهره ببرید. اینها سیستم های تکمیلی را ارائه می دهند که قابلیت ها و ارزش های تجاری فوری را بدون تغییر اساسی در عملیات شما ارائه می دهند.

4. وابستگی به شخص ثالث را کاهش دهید

گزارش‌دهی و تجزیه و تحلیل برای سیستم‌های قدیمی معمولاً نیاز به مشارکت فروشنده شخص ثالث برای تولید هوش تجاری عملیاتی دارد. استفاده از برنامه های کاربردی ابری از فروشنده ERP قدیمی شما اغلب بدون نیاز به یک رابطه فروشنده اضافی، همان هوش یا بهتر را تولید می کند.

5. سیستم های مالی خود را تکامل دهید

سیستم های قدیمی هرگز قرار نبود موتورهای گزارش دهی مدرن باشند. فناوری مبتنی بر ابر در دهه گذشته متولد شد و به عنوان یک اصل اصلی، با ذهنیت و درک کاملاً متفاوت نه تنها از آنچه ممکن بود بلکه آنچه برای موفقیت در پلتفرم‌های ERP لازم بود، توسعه یافت.

6. منابع امنیتی قوی تر

ارائه دهندگان خدمات راه حل های ابری تیم های بزرگ و تمام وقت دارند که به طور انحصاری به نظارت فعالانه و در جریان ماندن در مورد مسائل و تهدیدات امنیتی ابری در 24 ساعت شبانه روز اختصاص دارند.

7. استعدادهای مورد تقاضا را جذب کنید

نسل بعدی کارگران جوان با فناوری یکپارچه رشد کرده اند که متحرک، استفاده آسان و همیشه روشن است. هیچ شرکتی که صرفاً به فناوری داخلی تکیه کند، بدون در نظر گرفتن سن، قادر به جذب استعدادهای برتر نخواهد بود.

بهترین نرم‌افزار‌های ERP کدامند؟

اگر می‌خواهید فرآیندها مطابق با اهداف تعیین‌شده پیش بروند و به نتایج مورد انتظار دست یابید، یافتن نرم‌افزار تجاری مناسب مهم است. خب، برنامه‌ریزی منابع سازمانی یا سیستم‌های ERP ساخته شده‌اند تا کسب‌وکارها را نجات دهند و به آنها یک پلتفرم واحد برای مدیریت کل عملیات می‌دهند.

ERP مخفف عبارت Enterprise Resource Program یا Enterprise Resource Planning به معنای برنامه ریزی منابع سازمانی یا یکپارچه‌سازی منابع سازمانی است.

با این حال، این بیانیه همچنان در جای خود ثابت است. شما باید نوع مناسبی از سیستم ERP را بیابید که به کسب و کار شما کمک کند تا به طور موثر کار کند و نتایج مورد نظر را ایجاد کند. برای این منظور، ما لیستی از سیستم های ERP شگفت انگیز در بازار را به اشتراک می گذاریم.

هر یک از اینها وقتی با قدرت اینترنت ترکیب می‌شوند، به خوبی کار می کنند تا نتایج دلخواه را ایجاد کنند، به گزارش دهی کمک کنند و به عملکرد برنامه ریزی شده دست یابند.

در این مقاله بهترین سیستم‌های ERP را که باید بشناسید بررسی می‌کنیم:

Oracle NetSuite OneWorld

اوراکل یکی از تولیدکنندگان پیشرو نرم افزار تجاری در بازار است و برخی از بهترین محصولات را برای سازمان ها به ارمغان می آورد. NetSuite OneWorld یکی از محصولات شگفت انگیز آن است که به شرکت ها کمک کرده تا به نتایج عالی دست یابند.

در میان بسیاری از ویژگی‌های برتر این نرم‌افزار، این است که با طیف وسیعی از برنامه‌ریزی منابع همراه است، که آن را به ابزاری عالی برای مدیریت گزارش‌ها و همچنین گردش کار تبدیل می‌کند. علاوه بر این، با خدمات مشتری قوی همراه است که مشتریان را سرگرم می کند و سفارشی سازی طرح را بر اساس نیاز آنها ارائه می دهد.

علاوه بر این، شما از امکانات زیر نیز بهره‌مند می‌شوید:

  • فرآیندهای گزارش دهی ساده
  • پیمایش آسان در میان داشبوردها و سلسله مراتب
  • برای نماهای مختلف سیستم، برنامه های آموزشی ارائه می دهد
  • برنامه ریزی منابع گسترده را می توان برای انواع مختلف کسب و کار اعمال کرد

با Oracle NetSuite OneWorld، مطمئناً می توانید یک سیستم ERP عالی در اختیار داشته باشید که به کسب و کار شما کمک می کند تا روندهای خود را به سمت موفقیت هماهنگ کند.

Acumatica

Acumatica یک سیستم ERP است که به طور گسترده ای شناخته شده است صرف نظر از اوراکل که به دلیل طیف گسترده ای از ویژگی هایش شناخته شده است. این ویژگی مقیاس‌پذیری دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا با اجرای آن در مقیاس بزرگ، عملکرد تجاری را افزایش دهند.

علاوه بر این، طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهد و آن را به یکی از رقابتی ترین انتخاب ها در بازار تبدیل می کند. با وجود اینکه بیشتر بر حوزه تولید تمرکز دارد، با این حال، این ویژگی‌ها می‌توانند برای انواع دیگر کسب‌وکار نیز مورد استفاده قرار گیرند.

در مورد آن، با Acumatica، شما دریافت می کنید:

  • توانایی کار بر روی چندین پایگاه داده
  • قیمت گذاری غیر مبتنی بر کاربر
  • برنامه های مبتنی بر مرورگر
  • قابلیت استقرار در فضای ابری

از دفتر کل گرفته تا مدیریت موجودی، طیف گسترده ای از برنامه ها را با این نرم افزار دریافت می کنید، به همین دلیل است که انتخاب بسیار خوبی است که به عنوان گزینه های در دسترس شما باشد.

Syspro

وقتی در مورد سیستم های ERP برای سازمان های کوچک و متوسط ​​صحبت می کنیم، نمی‌توان از Syspro نام نبرد. Syspro با یکی از انعطاف‌پذیرترین و آسان‌ترین رابط‌های کاربری، دارای مزایای متعددی است که می‌توان آن‌ها را بر اساس نیازهای سازمانی مقیاس‌بندی کرد.

علاوه بر این، قابلیت شگفت انگیزی برای مدیریت عملیات در انبارداری، خرده فروشی و صنایع تولیدی دارد. علاوه بر این، دارای مقیاس پیش‌بینی شگفت‌انگیزی است که همراه با نرم‌افزار فروش و حسابداری آن است.

جدای از این، دارای ویژگی‌های فوق العاده‌ای است از جمله:

  • یک ماژول جامع با تعداد زیادی ماژول فرعی
  • رابط کاربری آسان
  • گزینه‌های گزارش‌دهی متنوعی را ارائه می دهد
  • می‌تواند از یک تا صد کاربر بر اساس الزامات مقیاس شود.

این یک نرم افزار شگفت انگیز است که دارای مزایای عالی است که مطمئناً مشاغل کوچک و متوسط ​​می‌توانند از آن بهره مند شوند.

AccountMate

یکی دیگر از سیستم های ERP مناسب برای مشاغل کوچک و متوسط، AccountMate است. با گزینه های انعطاف پذیر عالی برای مدیریت موجودی، دارای ویژگی های عالی است که ارزش انتخاب را دارد.

با این حال، برخی ارزیابی‌ها آن را رضایت‌بخش نمی‌دانند زیرا فاقد برخی ویژگی‌های بالقوه مورد نیاز مانند HR، POS و غیره است. اما، حتی بدون این موارد، هنوز گزینه‌های بسیار مفیدی دارد که آن را متمایز می‌کند. برخی از این موارد عبارتند از:

  • چندین حالت در صدور گزارشات
  • گزینه‌های بازپرداخت تراکنش
  • همراه با یک آموزش آنلاین گسترده
  • دارای قابلیت گزارش‌های حسابداری جامع

اگر شما یک کسب و کار کوچک یا متوسط ​​هستید و به دنبال یک سیستم ERP هستید، پس AccountMate در خدمت شماست. با این حال، بدون عناصر HR/POS و بدون داشبورد واقعی، باید راهی برای کاراتر کردن آن بیابید.

نتیجه‌گیری

با گزینه های متعدد در دسترس، اکنون ذهن خود را با چندین سیستم ERP پر کرده اید که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. با این حال، باید اطمینان حاصل کنید که ویژگی‌های هر کدام را ارزیابی می‌کنید تا بتوانید با توجه به نیازهای کسب‌وکارتان، بهترین را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات